دوست داشتن...


حقیقت عشق

 

 

به خداوندی خدا دوستت دارم

 

ای تو زيباترين زيبايی ، ای رويای بيداری

 

 

به خداوندی خدا دوستت دارم

 

ای بيقرار دلم ، ای تك درخت دشت سرخ قلبم 

 

به همين لحظه های مقدس عشق قسم ، دوستت دارم

 

ای آنكه چشمت بارانی است ، ای تو كه روحت شادابی است

 

و رگهايت از خون محبت جاری است 

 

به آن كعبه مقدس عشق قسم ، دوستت دارم

 

زندگی من ، ای آغاز من ، ای سرآغاز من ، ای فردای من 

 

به همان لحظه ديدارمان قسم ، دوستت دارم

 

نمی دانم كلمه مقدس دوست داشتن را چگونه بيان كنم تا تو باور كنی كه

 

دوست دالم



نظرات شما عزیزان:

مژده
ساعت14:29---16 آبان 1392
خیلی قشنگه موفق باشی

arash
ساعت1:24---9 آبان 1392
اگر زندگيست چرا ميميريم؟
اگر مرگ است چرا زندگي ميكنيم؟
اگر شاديست چرا غمگينيم؟
اگر غم است چرا شاديم؟
اگر گريه است چرا ميخنديم؟
اگر خنده است چرا گريه ميكنيم؟اگر نرسيدن است چرا عاشقيم؟
و بالاخره اگر عشق است چرا نميرسيم؟؟؟؟
راستي واقعا زندگي چيست؟؟؟؟؟


نيلو
ساعت18:20---8 آبان 1392
سلام صدف مدتيه نيستي دلتنگت شدم دوست من حالت خوبه بيا وبلاگم نظر بده منتظرتم
پاسخ:سلام گلم مرسی ادرس وبلاگت نکذاشتی که!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 3 آبان 1392برچسب:,ساعت 11:16 توسط SADAF| |


Power By: LoxBlog.Com